Vanliga frågor och svar
Förutom kvaliteten på våra produkter är kundservice vår högsta prioritet. Nedan hittar du frågor och svar som oftast ställs av våra kunder.
Returer, byten och återbetalningar
Vi ger våra kunder 100 dagars returrätt på alla skönhetsverktyg vi erbjuder.
Vid mottagande av varorna ger vi dig 100 dagars returrätt. Vi har sammanfattat detaljer om returproceduren här.
Skicka oss ett e-postmeddelande med ditt ordernummer till kundservice@seki-edge.se. Vi skickar då en returetikett så att du kan returnera din beställning till oss utan kostnad.
Vår returetiketts e-post kommer även att innehålla en länk som du kan använda för att hitta din närmaste DHL/DPD paketbutik.
Helst bör du behålla och återanvända originalförpackningen när du returnerar ditt skönhetsverktyg. Men om detta inte är möjligt, se till att förpackningen är säker.
Tyvärr kan vi inte skicka någon ersättningsförpackning till dig, men vi skickar dig en returetikett.
Om din beställning har skadats på väg till dig, vänligen skicka oss ett e-postmeddelande med ditt ordernummer till kundservice@seki-edge.se. Vi skickar sedan en retursedel till dig så att du kan skicka tillbaka skönhetsverktyget till oss utan kostnad.
Om ett skönhetsverktyg har skadats under transporten kan vi vanligtvis ordna en ersättningsleverans. Skicka oss bilder i förväg till kundservice@seki-edge.se så att vi kan inspektera skadan och godkänna arrangemang för eventuell ersättningsleverans.
Vänligen kontakta kundtjänsten om du vill att vi ska skicka ditt paket på nytt och om den angivna leveransadressen fortfarande gäller.
Vi ersätter inköpspriset i regel 7 arbetsdagar efter att din retur har mottagits av oss. Då använder vi oss av samma betalningssätt som du ursprungligen använt.