Vanliga frågor och svar
Förutom kvaliteten på våra produkter är kundservice vår högsta prioritet. Nedan hittar du frågor och svar som oftast ställs av våra kunder.
Frakt och leverans
Generellt sett är leveranstiden inom Sverige 1-3 dagar från din beställning. Mer information om våra leveranstider finns i våra frakt- och betalningsvillkor. Tyvärr kan vi inte erbjuda expressfrakt.
Frakt till Tyskland och många EU-länder är gratis för beställningar över 40 euro. Du kan ta reda på mer på vår sida om frakt- och betalningsvillkor.
Seki EDGE skickar sina skönhetsverktyg via sina logistikpartners DHL och DPD i speciella, transportsäkra förpackningar.
Vår e-postbekräftelse kommer också att innehålla ett leverans- eller spårningsnummer för att spåra din leverans.
Ange bara detta nummer på respektive webbplats för vår logistikpartner DHL eller DPD för att se den aktuella platsen för din beställning.
Om du har skapat ett gratis Seki EDGE kundkonto kan du se leveransspårning under menyalternativet "Mina beställningar"
Vår fraktprocess är helt automatiserad. Tyvärr innebär detta att vi inte kan garantera ett specifikt leveransdatum.
Om du inte kan ta emot din beställning personligen finns det flera alternativ:
- Lägg din beställning vid ett senare tillfälle
- Ditt paket kan levereras till en paketbutik där det kan hämtas ut inom 7 dagar
- Du gör överenskommelser med leverantören av frakttjänster för att nominera en annan person för att ta emot leveransen å dina vägnar.
Det är tyvärr inte möjligt att kombinera en transportsäker förpackning med en presentförpackning. Du kan däremot köpa ett *presentkort från KunstLoft och ge bort.
Ofullständigt leverans
Vänligen kontakta vår kundtjänst som förklarar problemet.
Förlorat paket
Vänligen kontakta vår kundtjänst. Denna kontaktar i sin tur aktuell fraktleverantör.